Reklamace

Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost, ale někdy se to stane. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:

Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:

  • Reklamace zboží - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady.
  • Reklamace dodávky -  bylo vám dodáno jiné zboží, než jste si objednali, případně jste převzali zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité
  • Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu (nelíbí se vám ve skutečnosti atd) vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu čtrtnácti dní od doručení zboží.

Reklamace zboží

Prosíme vás, abyste ihned po dodání zboží zkontrolovali, zda zboží přišlo v pořádku a ve kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud ne, neprodleně nás kontaktujte (do tří kalendářních dní po doručení zboží, nejlépe emailem) a uveďte číslo vaší objednávky (je na faktuře u dodávky) - takové zboží vám bude vyměněno kus za kus obratem poštou. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží při doručení.

Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona dva roky, u některého zboží může být záruka prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, podívejte se, zda jste dostali s dodávkou zvláštní Záruční list. Na něm je popsán postup reklamace - tou může být například doručení zboží do autorizovaného servisu. Pokud žádné zvláštní instrukce ke zboží nebyly, nebo už jste je někam založili, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží v záruční lhůtě. Pozor: reklamovat nelze opotřebení, například otupení nožů atd. (otupené nože si můžete nechat naším prostřednictvm znovu nabrousit u výrobce)

Adresa pro doručení reklamací:

Adresa pro doručení vráceného zboží: Potten & Pannen Staněk group s.r.o., Vasekuchyne.cz, Obchodní 110, Čestlice, 251 01 (Po-Pá 8:30 - 17:00)

Případně můžete zboží reklamovat prostřednictvím naší prodeny Potten & Pannen Staněk Outlet store - denně 10:00 - 20:00, Obchodní 110, Čestlice a prodejny Potten&Pannen Staněk provozovna Zwilling Concept Store, OC Palladium, nám. Republiky 1, Praha 1 - otevírací doba: ne-st 10:00 - 21:00, čt-so 10:00 - 22:00.
(pro urychlení vyřízení reklamace doporučujeme využít doručení na prodejnu Potten & Pannen Staněk Outlet store v Čestlicích, s ohledem na shodnou adresu prodejny, administrativního zázémí eshopu a centrálního skladu)

Reklamace dodávky

Poslali jsme vám něco jiného? Přijměte prosim naši omluvu a informujte nás o situaci na kontaktních údajích. Podle toho, co se stalo, se domluvíme, jak situaci vyřešit.
Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?

  • nevyhazujte obalový materiál
  • máte-li možnost, zboží vyfoťte a to včetně obalového materiálu
  • kontaktujte nás pro operativní řešení vzniklé situace - na emailovou adresu obchod@vasekuchyne.cz

Ihned po doručení fotografií doručené zásilky (je důležité nafotit celou zásilku a co nejlépe zdokumentovat obalový materiál a zároveň vyfotit i rozbitý výrobek, prosíme nevyhazujte obalový materiál ani po pořízení fotografií, kompletní záslku včetně obalového materiálu je nutno předat zpět přepravci) vám obratem odešleme nový výrobek, nahlásíme reklamační událost u přepravce, který vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého zboží (bohužel nelze domluvit doručení nového výrobku a zároveň odvezení rozbité zásilky týmž vozem). Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a společností PPL.
Nemáte-li možnost pořídit fotografie, kontaktujte nás a my nahlásíme reklamační událost, zdokumentování rozbité zásilky je pak v gesci společnosti PPL, rovněž nový výrobek vám bude odeslán až po administrativním vybavení reklamace přepravcem. I zde platí - nevyhazovat ani obalový materiál.

Vrácení zboží

U nás koupené zboží můžete do čtrnácti dní ode dne doručení bez udání důvodu vrátit. Stačí jej přiměřeně zabalit a odeslat na naši adresu zpět spolu s číslem objednávky a informací o čísle účtu, kam vám máme vrátit peníze. Zboží můžete vrátit i osobně na prodejně Potten&Pannen Staněk Outlet store případně na provozovně Potten&Pannen Staněk  Zwilling Concept Store. (i v případě osobního doručení vám bude kupní cena vrácena bezhotovostně na váš účet)

Pamatujte na následující:

  • vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce

Pokud bude zboží poškozené či použité, či pokud bude poškozen obal (nebo bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení odmítnuto.

Adresa pro doručení vráceného zboží: Potten & Pannen Staněk group s.r.o., Vasekuchyne.cz, Obchodní 110, Čestlice, 251 01 (Po-Pá 8:30 - 17:00)

Případně můžete zboží vrátit na naší prodeně Potten & Pannen Staněk Outlet store - denně 10:00 - 20:00, Obchodní 110, Čestlice a prodejně Potten&Pannen Staněk provozovna Zwilling Concept Store, OC Palladium, nám. Republiky 1, Praha 1 - otevírací doba: ne-st 10:00 - 21:00, čt-so 10:00 - 22:00.
(Pro urychlení vyřízení vrácení zaplacené kupní ceny a přezkoumání vraceného zboží, doporučujeme využít doručení na prodejnu Potten & Pannen Staněk Outlet store v Čestlicích, s ohledem na shodnou adresu prodejny, administrativního zázémí eshopu a centrálního skladu)