Platba a dodávka

Zboží můžete v současné době zaplatit pěti způsoby (další se připravují):

Kartou online

Platba kartou je bezpečná:

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Pokud se rozhodnete za vybrané zboží/služby využít k platbě vaši platební kartu, označte druh platební karty. Poté budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty.
Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti. O výsledku transakce jste informováni e-mailem. Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě. Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku.

Přijímáme následující platební karty: 

Bankovním převodem - proforma (zálohová faktura)

Částku prosím převeďte na účet číslo 5008640101/4000 vedený u Expobank CZ a.s.. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky pro identifikaci platby. Po příchodu platby na náš účet vám bude zboží obratem zasláno na vámi uvedenou adresu.

Platba dárkovým certifikátem Potten & Pannen - Staněk

Pro úhradu části, nebo celé kupní ceny vaší objednávky uplatněním dárkového certifikátu potřebujeme před vyřízením objednávky znát čísla vašich poukázek - nejsnazším způsobem je napsat je do pole "poznámka" v objednávkovém formuláři a zároveň je nutné tyto poukázky fyzicky předat nejpozději při převzetí zboží.
Při osobním odběru objednaného zboží na naší prodejně můžete předat dopředu avizované poukázky přímo při vyzvedávání zboží.
Pokud zvolíte v objednávce způsob doručení službou PPL a uvedete do pole "poznámka" informaci o počtu a čísla dárkových certifikátů, bude objednávka expedována až po doručení dárkových certifikátů na naši adresu (vasekuchyne.cz, Potten & Pannen - Staněk, Obchodní 110, Čestlice, 25101).
Bez předchozí avizace počtu a čísel dárkových certifikátů nelze poukázky uplatnit.

 

Zboží na dobírku expedujeme ihned dle níže uvedených pravidel.

Jak zboží expedujeme a dodáme

Doručení službou PPL

Zboží "skladem" - pokud jsou všechny vámi objednané produkty označeny jako "skladem", odesíláme do 24 hodin. Objednáte-li do 12:00 odesíláme vaši objednávku týž den, s doručením následující pracovní den.

Zboží "skladem na pobočce" - pokud jsou všechny, nebo některý z vámi objednaných produktů označeny "skladem na pobočce", znamená to, že zboží je před expedicí nutno transferovat na náš hlavní sklad v Čestlicích - to představuje prodlevu až 5 pracovních dní.
 

Zboží "není skladem" - pokud jsou všechny, nebo některý z vámi objednaných produktů označeny "není skladem", znamená to, že zboží pro vás objednáme u výrobce. Přibližný termín dodání je 30 dní.

PPL.jpg

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp) v případě zájmu o večerní doručení toto prosím uveďte do poznámky při objednávání zboží
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí přepravcem
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
  • v okamžiku expedice zboží bude číslo balíku Vaší zásilky zapsáno do kolonky komentář zákazníka ve Vaší objednávce, která je Vám kdykoliv k dispozici na našich stránkách.

Osobní odběr

Pro osobní odběr objednaného zboží je možné využít naše prodejny:

  • Outlet store Potten & Pannen - Staněk, Obchodní 110, Čestlice, tel. 244 402 901, každý den od 10:00 do 20:00
  • Cooking Cinema Potten & Pannen - Staněk, Plzeňská 8, Praha 5, OC Nový Smíchov - přízemí, tel. 257 324 413, každý den od 9:00 do 21:00


O možnosti vyzvednutí zboží vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem. Zboží je pro vás uloženo po dobu sedmi dnů ode dne, kdy vás budeme informovat, že si je můžete vyzvednout (pokud nevyčkáte informace o možnosti vyzvednutí vámi objednaného zboží, riskujete, že zboží nebude na prodejně připraveno).
Při osobním vyzvednutí lze platit hotově i kartou. 

Zboží "skladem" - při osobním odběru zboží označeného jako "skladem", je nutné zboží transferovat z centrálního skladu v Čestlicích na zvolenou prodejnu. Prodlení způsobené převozem zboží činí zpravidla 2-3 pracovní dny.

Zboží "skladem na pobočce" - při osobním odběru zboží označeného jako "skladem na pobočce" je nutno počítat s prodlením 5-7 pracovních dní (zboží je z pobočky převezeno na centrální sklad v Čestlicích a následně expedováno na zvolenou prodejnu).  

Zboží "není skladem" - pokud jsou všechny, nebo některý z vámi objednaných produktů označeny "není skladem", znamená to, že zboží pro vás objednáme u výrobce. Přibližný termín dodání je 30 dní. 

Převzetí a reklamace:

  • při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.